Recensies van klanten

null

Ludo Sauvillers

oktober 2021

Na vele jaren onvoldoende gehoord te hebben, ondanks drager te zijn van 2 hoortoestellen uit een ander hoorcentrum, is er nu een nieuwe wereld voor mij open gegaan.

Dankzij Hoorliving hoor ik nu terug langs beide oren, wat ik mij al heel lang niet meer kan herinneren. Het is zo fijn en een opluchting. Zeker ook binnen de relatie is er opnieuw een gesprek mogelijk!

Zowel ik als mijn partner zijn heel tevreden met het bereikte resultaat!

Ludo Sauvillers, 71 jaar

null

Hendrik Jan

juni 2021

Bij Hoorliving ben ik prima geholpen door Annelies en na grondige opmetingen werd de mogelijkheid geboden om diverse modellen gedurende enkele weken uit te proberen

Duidelijke uitleg werd gegeven en ben heel tevreden met de uiteindelijke keuze 

Vriendelijke groet, 

Hendrik Jan

null

Brent

mei 2021

Sinds mijn tienerjaren wist ik al dat ik op latere leeftijd geconfronteerd zou worden met hoortoestellen. Mijn vader, mijn tante en mijn grootouders hebben een genetische hoorafwijking, die ik geërfd heb.

In mijn kinder- en tienerjaren heb ik weinig last gehad van gehoorverlies. Pas sinds ik 16 jaar was, merkte ik verschillen in vergelijking met mijn leeftijdsgenoten. Een half jaar geleden werd ik doorverwezen door een gehoorspecialist naar een hoorcentrum.

Ik heb op aanraden van mijn vader gekozen voor Hoorliving in Mol. Hier werd ik zeer vriendelijk en vlot begeleid, via de persoonlijke aanpak kon ik een keuze voor hoortoestellen maken volledig op mijn maat. Ik heb gekozen voor toestellen die gemakkelijk te koppelen zijn met mijn smartphone waarbij het geluid automatisch synchroniseert.

De hoortoestellen bezorgen mij nu al een halfjaar extra comfort, dat ik de laatste 5 jaar meer en meer begon te missen.

Brent, 23 jaar 

null

Nicole

september 2020

Je komt het nog maar zelden tegen, een engagement als dat van Inneke en Annelies. Het belangrijkste in het leven is passie voor je job. Ik probeer me te omringen met mensen die niet gewoon werken voor het geld. Annelies en Inneke stralen dat uit, en ook nog op een heel laagdrempelige manier. Je voelt je op je gemak, en geen moeite is teveel. Naar mij toe zijn ze enorm flexibel geweest, waardoor mijn probleem snel is opgelost. Geen tijd te verliezen, laat ook eens naar je oren kijken!

Nicole

null

Julius S.

Westmeerbeek, 17 augustus 2019

Vorige lente werd ik 70 jaar. Op die leeftijd is het voor iedereen duidelijk dat er meer achter je ligt dan je nog te verwachten hebt. Als er dan aan je lichaam wat hapert of rammelt, moet er liever niet te lang over gepiekerd worden en is handelen de beste remedie.

Sinds al wat langere tijd ondervond ik problemen bij de communicatie met andere mensen. Dat zorgt voor ongemakken op plaatsen waar er veel volk aanwezig is. Zelfs bij pot en pint met enkele vrienden kon de grap van een goede mop me al wel eens ontsnappen. De klank van radio en TV was precies toch niet meer wat het ooit was geweest.

Of kon er misschien iets haperen aan mijn gehoor? Een specialist stelde ‘normale’ ouderdomsschade vast. Nog niet zo heel ernstig maar om verdere achteruitgang voor te blijven zouden hoorapparaten geen overbodige luxe zijn.

Dat is voor mij als blind persoon zeer belangrijk want horen doe je niet alleen met de oren maar ook met de ogen en die lieten het dus al lang afweten.

Wie kon me hierbij adviseren en goede raad geven? In familie- en vriendenkring had ik al veel gemopper gehoord over hinderlijke bij- en achtergrondgeluiden en lagen de apparaten vaak in de kast. Ik vernam dat ‘Hoorliving’ een nieuw opgericht hoorcentrum in de Kempen is. Maar hebben de dames Annelies en Inneke dan wel de nodige ervaring? En hoe zit het met de slagzin “Kwaliteit is voor ons belangrijker dan kwantiteit”?

Het papier van een promofolder kan toch zo geduldig zijn!

Maar tijdens een eerste verkennend gesprek met Annelies bleek dat allemaal ferm in orde te zijn. Ik kreeg voldoende de tijd om mijn persoonlijke noden en verwachtingen kenbaar te maken. Hetzelfde aangename scenario herhaalde zich bij de evaluatiegesprekken in de proefperiode. Bij een technisch probleem kwam Inneke me zelfs dezelfde avond thuis depanneren. Beiden gingen ze begripvol en praktisch om met mijn visuele handicap.

Tevreden over de dienstverlening en proefapparaten besloot ik om voor beide oren een toestel aan te schaffen.

Als men me vraagt of ik nu beter hoor kan ik daar genuanceerd op antwoorden. Omdat mijn hoorschade nog niet zo heel groot is en de periode dat ik ze draag nog zo kort is gebruik ik liever niet de uitdrukking “beter horen”. Maar het geeft me alleszins meer comfort en duidelijkheid. Communicatiegesprekken zijn aangenamer. Tijdens tandemtochten verloopt de uitwisseling tussen mezelf en mijn begeleider-voorrijder vlotter, dus veiliger. De natuur herleeft tijdens wandelingen. Het is net of mijn radio en TV een opknapbeurt achter de rug hebben.

Mijn hoorhulpmiddelen liggen tijdens de dag nooit in de schuif maar zitten constant achter mijn oren waar ze horen!

 

Julius S.

null

Ina M.

juli 2019

Wij kwamen met 3 pubers aandraven om oordoppen ( ifv muziek) op maat te laten maken. Annelies maakte eerst een praatje met de pubers en legde daarbij geduldig uit hoe het te werk zou gaan, met de nodige ‘pubernoodzakelijke flair’ wist ze  hen goed te overtuigen van de noodzaak van het dragen van de oordoppen. Zonder belerend over te komen. Net de motiverende ondertoon maakt dat zij nu ‘oorveilig’ naar festivals/fuiven kunnen en wij, als ouders, op onze beide oren kunnen slapen 😉 

 

Ina M.

null

Tom G.

juni 2019

Heel blij met mijn op maat gemaakte oordoppen! Perfecte pasvorm en zitten super goed. Dat is service. Op tijd voor de festivals!

 

Tom G.

null

H.V. uit Oudsbergen

mei 2019

Hoorliving: een mooi concept. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen door ervaren audiologen.

 

H.V.

null

Marjan T.

mei 2019

Vriendelijke ontvangst, heel goede service, zelfs bij het ontstaan van externe problemen blijven ze alles proberen om dit tijdig op te lossen.  Ook na aankoop van de slaapoordopjes, die fantastisch goed werken, wordt er een een goede naservice gegeven.  Bij problemen mag je ook later nog altijd contact met hen opnemen.

 

Marjan T.

Maak een afspraak!

null

Vul uw gegevens in en klik op verzenden.
We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak in te plannen!